Dataleverandører

Transparens er essentielt for Tivedo og det er derfor også naturligt for os at synliggøre hvem vores samarbejdspartnere og dataleverandører er.

Tivedo samarbejder udelukkende med anerkendte og professionelle dataleverandører, som både nationalt og internationelt er kendt for at leverer kvalitetsdata. Nedenfor kan du se hvilke dataleverandører som aktuelt understøtter Tivedo med data, så det bliver muligt for dig som bruger at nå din målgruppe så præcist som overhovedet muligt. 

Disse dataleverandører er nøje udvalgt i forhold til kvalitet, sikkerhed og gældende lovgivning. Det skaber sikkerhed for dig som bruger af Tivedo.

Nedenfor kan du læse mere om vores dataleverandører og klikke dig videre til den enkelte, såfremt du ønsker yderligere information. 

Digiseg

 

Digiseg bygger målgruppedata til digital markedsføring. Målgruppedata er ikke baseret på personlig data og cookies og fungerer på alle enheder, som desktop-, mobil-, inapp- og videokampagner.

Digiseg har udviklet en løsning til at matche digitale enheder med offline data (fx offentlige registre) og forretningsinformation – fri for cookies og personlige data.

Offline data kommer fra de nationale statistikformidlere og andre offentlige kilder. Data er ikke personhenførbar. Bopæl-klynge logikken varierer i størrelse fra 100 til 500 husstande. En størrelse der sikrer differentiering af befolkningen i meningsfulde og forklarende målgrupper, og hvor datagrundlaget er fra de nationale registre.

Digiseg bruger geo-lokation, viden om internettets fysiske infrastruktur, til at forbinde digitale aktiviteter til kvarterets egenskaber.

 

Læs mere: https://digiseg.io/

PriceRunner


PriceRunner opsamler 1. parts data på relevante søgninger inden for produkter og interesser.

Datagrundlaget i høj grad baseret på personer som aktuelt er i markedet for købe konkrete produkter/ydelser nu eller i den nærmeste fremtid.

PriceRunner er Danmarks største sammenligningstjeneste med 1,8 millioner produkter og sammenligner priser og tilbud fra over 9.000 butikker. Besøges hver måned af 18,2 millionier brugere på tværs af alle lande.

Segmenteringen af data er opdelt i 15 hovedkategorier og indeholder test af over 1300 produkter i 150 kategorier.

PriceRunner blev grundlagt i 1999 og har sine væsentligste aktiviteter i Danmark, Sverige og Storbritannien.

Læs mere: https://www.pricerunner.dk/info/about-pricerunner