Tivedo er til dig, der er ansvarlig for virksomhedens digitale kampagner. Hos os får du et værktøj, der gør dine kampagner mere effektive, minimerer dit tidsforbrug, og øger ROI, samtidig med at du overholder de gældende GDPR-regler.
Hos Tivedo kan vi hjælpe lige netop dig, så du skaber værdi både for dig og virksomheden. Hvis du vil skabe høj targeting på tværs af relevante mediakanaler kombineret med høj datakvalitet og konvertering, så er Tivedo lige noget for dig.
Vi ved at det er altafgørende, når du skal skabe opmærksomhed om din virksomheds ydelser/produkter, eller hvis branding skal øge kendskabsgraden.
Dit abonnement inkluderer:
Med en Tivedo Business adgang, har du altid det fuld overblik over alle dine kampagner og kan nemt redigere, kopiere og oprette nye kampagner på tværs af mediekanaler. Du kan også få ordre-overblik, tilføje brugeradgange, tilføje logo, billeder, videoer til dit bibliotek og meget mere:
Onboarding (sikring af korrekt opsætning og gennemgang af system).
Én kunde – flere login profiler
Fuld adgang til:
Mulighed for tilpasninger til system efter aftale, fx:
Er du Tivedo-kunde, kan du få produceret kampagnemateriale til Display, LinkedIn og Facebook.
En pakke vil typisk indeholde 4 stk. html Display-bannere + 1 kampagnebillede, der kan bruges til LinkedIn og Facebook. Materiale er optimeret så du nemt kan uploade materiale direkte i Tivedo og du er dermed sikret at bannere virker på alle kanaler og domæner.
Prisen for ovennævnte standardpakke er 2.500 kr. pr. bannersæt.
Kontakt os eller skriv til os via chatten, så hjælper vi dig.
Hos os er det vigtigt, at vores kunder kan gennemskue hvad deres penge går til, og vi er derfor transparente på prisen. Du bestemmer selv, hvor mange penge du vil bruge på en kampagne.
Ud af det beløb tager Tivedo en procentsats på 20%. De 20% går primært til dataindkøb, datafornyelse, udvikling og drift.
Din statistik vil tage udgangspunkt i det fulde budget.
De fleste bureauer holder indkøb og fee for sig selv. Hos Tivedo mener vi, at det giver mest mening, at du som kunde altid ved præcis, hvad dine penge går til.
Derudover betaler du et månedligt abonnement, og der er ingen bindinger hos Tivedo.
Afregningsmodel for Tivedo Spend/fee:
Tivedo fakturerer dig pr. uge de føste 3 måneder.
Herefter modtager du faktura én gang pr. måned efter d.1.
Afregningsmodel:
Tivedo fakturerer dig pr. uge de føste 3 måneder.
Herefter modtager du faktura én gang pr. måned efter d.1.
Faktura vil indeholde forbrug (spend) for afsluttede måned på tværs af alle virksomhedens aktive kampagner. Tivedo fakturerer kun det reelle spend inkl. 20% fee.
Eksempel:
Der er oprettet kampagner med et budget på 20.000 kr. Det reelle forbrug for netop afsluttede måned har været på 10.000, hvoraf de 8.000 kr. er gået til reel kampagneafvikling. De 2.000 kr. er Tivedo fee.
Faktura er derfor 10.000 kr. ex moms.
Hvis ikke du ønsker at Tivedo sender dig en faktura pr uge de første 3 måneder og herefter pr måned, kan du betale med kreditkort eller modtage en faktura, hver gang du opretter en kampagne. Dermed forudbetaler du for kampagnen og kan eventuelt skifte materiale undervejs.
Kreditkort
Du kan vælge at betale med kreditkort.
Betaling med kreditkort forudsætter betaling pr. kampagne, og betaling vil være på det fulde indtastede kampagnebeløb.
Du får så blot en faktura for abonnement pr. måned.
Der modregnes ikke, hvis kampagnen stoppes før tid. Du kan dog altid ændre kampagneindhold til fx. branding af virksomhed.
Faktura pr. kampagne
Virksomhed kan også blot vælge at modtage faktura pr. kampagne.
Her faktureres det fulde kampagnebeløb. Kampagneindhold kan ændres i løbet af kampagnens periode, men der foretages ikke kreditering.
Betalingsfrist: 8 dage
Du får så blot en faktura for abonnement pr. måned.
Kontakt Tivedo i dag og lad os få en snak om den bedst mulige løsning for dig og virksomheden.
Arbejder du på et bureau, eller har du behov for at administrere flere egne kunder, tilbyder Tivedo adgang til administrationsløsning.
Her kan du oprette og administrere egne kunder, trække rapporter, oprette og redigere kampagner og se statistik på tværs af egne kunder.
Tivedo har sit udgangspunkt i kunden, og derfor er service en kerneværdi.
Hvis ikke virksomheder oplever både value for money og en høj grad af brugervenlighed og service, har vi ikke gjort det godt nok.
Derfor hører vi altid gerne fra dig – både med de gode og de mindre gode oplevelser med Tivedo.
Vi mener, det vi siger, og derfor deler vi gerne ud af de erfaringer, som virksomheder, der bruger Tivedo, har.
Kontakt os for at høre mere.
DANSKEJET VIRKSOMHED:
Tivedo er 100 procent danskejet.
Virksomhedens medarbejdere har stort kendskab til branchen, og vi er altid klar til at vejlede dig, hvis du har brug for sparring eller support.
Du har adgang til dansk support!
Klar til at tale med en specialist?